Page 5 - Handbook_PL
P. 5

teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu








                 6.5. Nauczyciel-lider ................................................................................... 128

                 6.6. Nauczyciel-lider i inteligencja emocjonalna .................................... 128
               Literatura cytowana: ...................................................................................... 132
 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu
               Rozdział 7 - Współpraca z uczniami ich rodzicami i lokalną społecznością
                ........................................................................................................................... 132

                 7.1. Wprowadzenie ..................................................................................... 132

                 7.2. Definicja kreatywności i innowacji ................................................... 133
                 7.3. Kreatywność oraz umiejętności miękkie we współczesnym

                 społeczeństwie europejskim. .................................................................... 134
                 7.4. System edukacyjny dominujący w europie: dwie przeszkody na
 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu
                 drodzę do kreatywności innowacji .......................................................... 135

                   7.4.1. Stopnie i sposób oceniania .......................................................... 135

                   7.4.2. Hierarchia przedmiotów ............................................................. 136

                 7.5 W jaki sposób pielęgnować kreatywnosć w klasie szkolnej ........... 137

                   7.5.1. Typowe przekonania na temat błędów ..................................... 137
                   7.5.2. Skup się; nie wszystko na raz ..................................................... 137

 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu
                   7.5.3. Techniki, które pomogą dbać o kreatywność uczniów i ich
                   zdolność do wprowadzania innowacji ................................................ 138

                 7.6. Waga posiadania wiedzy o technologii ............................................ 138

                 7.7. Przerwij połączenie by wspomóc kreatywnosć .............................. 140
               Literatura cytowana: ...................................................................................... 142






 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu














 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10