Page 5 - Handbook_PL
P. 5
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
6.5. Nauczyciel-lider ................................................................................... 128
6.6. Nauczyciel-lider i inteligencja emocjonalna .................................... 128
Literatura cytowana: ...................................................................................... 132
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
Rozdział 7 - Współpraca z uczniami ich rodzicami i lokalną społecznością
........................................................................................................................... 132
7.1. Wprowadzenie ..................................................................................... 132
7.2. Definicja kreatywności i innowacji ................................................... 133
7.3. Kreatywność oraz umiejętności miękkie we współczesnym
społeczeństwie europejskim. .................................................................... 134
7.4. System edukacyjny dominujący w europie: dwie przeszkody na
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
drodzę do kreatywności innowacji .......................................................... 135
7.4.1. Stopnie i sposób oceniania .......................................................... 135
7.4.2. Hierarchia przedmiotów ............................................................. 136
7.5 W jaki sposób pielęgnować kreatywnosć w klasie szkolnej ........... 137
7.5.1. Typowe przekonania na temat błędów ..................................... 137
7.5.2. Skup się; nie wszystko na raz ..................................................... 137
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
7.5.3. Techniki, które pomogą dbać o kreatywność uczniów i ich
zdolność do wprowadzania innowacji ................................................ 138
7.6. Waga posiadania wiedzy o technologii ............................................ 138
7.7. Przerwij połączenie by wspomóc kreatywnosć .............................. 140
Literatura cytowana: ...................................................................................... 142
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu