Page 1 - AAB Learnig material PL
P. 1
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
SESJA 1
Autoewaluacja
Handout 1
- uświadomienie uczestnikom poziomu ich kompetencji w
Cel:
rozpoznawaniu zjawiska bullyingu
-podniesienie kompetencji uczestników w rozpoznawaniu oznak
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
bullyingu i identyfikowaniu rodzajów tego zjawiska
Co najmniej 15 minut, w zależności od wielkości grupy
Czas trwania:
Rozmiar grupy: Pomiędzy 15-20
Flipchart, kartki, przybory do pisania, projektor wideo i laptop, łącze
Wymagane
internetowe.
narzędzia:
Instrukcja krok
Proszę wypełnić poniższą tabelę, skala od 1 do 4 oznacza kolejno:
po kroku:
1- bardzo mało
2 - mało
3 - tak sobie
4 - dużo
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Diamanti, K., Duffey, T., & Fisher, D. (2018). Creating a safe and
Odnośniki:
respectful environment in our nation’s classrooms. Washington, DC:
National Center on Safe Supportive Learning Environments.
brak
Grafika:
Audio/Wideo:
brak
Dodatkowe
formularze:
Nr. Item 1 2 3 4
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
1. Jak oceniasz swój poziom wiedzy z zakresu tego czym jest
agresywne zachowanie sprzed treningu?
2. Gdy widzę akty przemocy pośredniej i bezpośredniej potrafię
je rozpoznać.
3. Znam politykę anty-bullyingową mojej szkoły.
4. Potrafię zidentyfikować potencjalne cechy charakterystyczne
sprawców przemocy.
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu