Page 1 - AAB Learnig material PL
P. 1

art-against-bullying.eu




                                                                  art-against-bullying.eu
          art-against-bullying.eu
                                                                                                                          art-against-bullying.eu
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu



                                                      SESJA 1



                                                       Autoewaluacja


               Handout 1
                                   - uświadomienie uczestnikom poziomu ich kompetencji w
               Cel:
                                   rozpoznawaniu zjawiska bullyingu
                                   -podniesienie kompetencji uczestników w rozpoznawaniu oznak
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                   bullyingu i identyfikowaniu rodzajów tego zjawiska
                                   Co najmniej 15 minut, w zależności od wielkości grupy
               Czas trwania:

               Rozmiar grupy:  Pomiędzy 15-20
                                   Flipchart, kartki, przybory do pisania, projektor wideo i laptop, łącze
               Wymagane
                                   internetowe.
               narzędzia:

               Instrukcja krok
                                   Proszę wypełnić poniższą tabelę, skala od 1 do 4 oznacza kolejno:
               po kroku:
                                   1- bardzo mało
                                   2 - mało
                                   3 - tak sobie
                                   4 - dużo
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                   Diamanti, K., Duffey, T., & Fisher, D. (2018). Creating a safe and
               Odnośniki:
                                   respectful environment in our nation’s classrooms. Washington, DC:
                                   National Center on Safe Supportive Learning Environments.
                                   brak
               Grafika:

               Audio/Wideo:
                                   brak
               Dodatkowe

               formularze:



               Nr.     Item                                                              1     2    3     4
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu



                   1.   Jak oceniasz swój poziom wiedzy z zakresu tego czym jest

                       agresywne zachowanie sprzed treningu?
                   2.   Gdy widzę akty przemocy pośredniej i bezpośredniej potrafię



                       je rozpoznać.



                   3.   Znam politykę anty-bullyingową mojej szkoły.


                   4.   Potrafię zidentyfikować potencjalne cechy charakterystyczne



                       sprawców przemocy.

 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
   1   2   3   4   5   6