Page 3 - LCL TK Module I PL
P. 3

local-community-leaders.eu









                 Opis                    2.  Profil lidera - cechy
                 aktywności/notat
                                         Uczestnikom zostanie zadane pytanie „kim jest lider?”. Mogą
                 ki dla trenera                                                         local-community-leaders.eu
                                     zdefiniować lidera poprzez  listę cech osobowości, umiejętności,
                                     podejmowanych zadań itd.


                                         Następnie  uczestnicy  zostaną  podzieleni  na  3  lub  4  grupy,
                                     trener  poprosi  ich  o  stworzenie  mapy  myśli  przedstawiającej

                                     cechy charakterystyczne lidera. Na koniec przedstawiciel każdej
                                     grupy przedstawia mapę myśli na forum grupy.


                 Czas trwania        10 min

                                                                                        local-community-leaders.eu
     local-community-leaders.eu
                 Narzędzia        i  Flipchart,    biały  papier,  przybory  do  pisania,  rzutnik  i  laptop,
                 materiały           połączenie z internetem.




                 Opis  notatek  dla      3.  Wizja lidera
                 trenera
                                     Następnie uczestnicy zostaną poproszeni o ustalenie, czym jest

                                     wizja i dlaczego jest ważna? W ten sposób zostanie

                                     zaprezentowana metafora z Opowieści o Alicji w Krainie

                                     Czarów:

                                     Alice pyta: „Zastanawiałam się tylko, czy możesz mi pomóc

                                     znaleźć drogę”. Kot z Cheshire odpowiada: „Cóż, to zależy od

                                     tego, dokąd chcesz się dostać”. Alice odpowiada, że to nie ma

                                     znaczenia. Cheshire Cat odpowiada: „W takim razie naprawdę

                                     nie ma znaczenia, w którą stronę się wybierasz”.
     local-community-leaders.eu
                                     Uczestnicy odbędą dyskusję grupową na temat sensu metafory.

                                     Następnie otrzymają studium przypadku, aby opracować wizję

                                     zgodną z przedstawioną sytuacją.

                 Czas trwania        40 min


                 Narzędzia        i  Handout 1.2, Flipchart, biały papier, przybory do pisania, rzutnik
                 materiały           i laptop, połączenie internetowe                   local-community-leaders.eu



                  This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author, and the European Commission or Fundacja
                  Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained here in.
   1   2   3   4   5   6   7   8