Page 8 - LCL TK Module I PL
P. 8
local-community-leaders.eu
local-community-leaders.eu
Cheshire powiedział: „W takim razie to naprawdę nie ma znaczenia, w
którą stronę pójdziesz.
Studium przypadku: Wyobraź sobie, że mieszkasz w miejscu, gdzie
bawiące się na placu zabaw dzieci są postrzegane jako problem,
ludzie nie rozmawiają z sąsiadami, przemoc domowa i spożycie
alkoholu są powszechniejsze w twojej dzielnicy niż w innych
częściach miasta. Zadaj sobie pytanie: „Gdybyś został liderem
swojej społeczności, jakich rozwiązań byś szukał? Do czego byś
dążył?”.
Wszyscy uczestnicy powinni być aktywni w dyskusji grupowej na
local-community-leaders.eu
ten temat. Wnioski powinny stworzyć całościową wizję działania.
Odnośniki: Heathfield S. (2020).Leadership Vision. You Can't Be a Real Leader
Who People Want to Follow Without Vision retrieved at
https://www.thebalancecareers.com/leadership-vision-1918616
Bechervaise, C. 5 Reasons Why Vision Is Important In Leadership
retrieved from https://takeitpersonelly.com/2013/10/14/5-reasons-
why-vision-is-important-in-leadership/ local-community-leaders.eu
Grafika:
Audio/Wideo:
Dodatkowe
formularze:
local-community-leaders.eu
local-community-leaders.eu
Handout/slajd [1.3] Inteligencja emocjonalna lidera
Cel: -Zrozumienie czym jest Inteligencja Emocjonalna, inaczej EQ (ang.
emotional quotient)
- Ćwiczenie umiejętności EQ
Czas trwania: Przynajmniej 40 min, w zależności od rozmiaru grupy
This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only
of the author, and the European Commission or Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of
Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained herein.