Page 10 - AAB Learnig material PL
P. 10
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
5. Czy technologia może pogorszyć zjawisko bullyingu?
6. Komentarz: Z jakimi formami bullyingu najczęściej spotykasz się w swojej szkole?
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Czas: 10 min
Pytania wielokrotnego
Handout 1.2.
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
wyboru:
Przez większość semestru Dan należał do grupy „kolegów” i często zostawał z nimi
na zajęciach w godzinach nadliczbowych, aby zgłosić się na ochotnika do projektów.
W ostatnich tygodniach jak zwykle spędzał z nimi czas, ale pozostali członkowie
ignorowali go, zachowując się tak, jakby go tam nie było. Dan zaczął spędzać więcej
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
czasu sam na zajęciach.
Matka Dana zadzwoniła do dyrektorki, aby wyrazić zaniepokojenie, że jej syn coraz
rzadziej wychodzi z domu i mówi o chęci zmiany szkoły.
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu