Page 13 - AAB Learnig material PL
P. 13

art-against-bullying.eu




                                                                  art-against-bullying.eu
          art-against-bullying.eu
                                                                                                                          art-against-bullying.eu
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu


                                                      Sesja 2


                                           Oznaki bullyingu



                                                        Lodołamacz
                Handout/slide 2.1.1

                                - zebranie informacji od uczestników
                Cel:
                                - przygotowanie uczestników do kolejnej aktywności
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu

                Czas
                                10 – 15 min.
                trwania:


                Rozmiar
                                rekomendacja  (limit  nieobowiązkowy)  10  –  20  uczestniczących
                grupy:
                                nauczycieli

                                dostęp do internetu i komputera
                Wymagane
                narzędzia:


                Instrukcje  po  następujące pytania: „Czy zauważyliście kiedyś nękanie wśród swoich
                                Po otwarciu sesji prowadzący prosi uczestników, aby odpowiedzieli na
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                krok
                                uczniów?  Jak  zdałeś  sobie  sprawę,  że  dzieci  prześladują/są
                kroku:
                                prześladowane”  Odpowiedzi  zostaną  udzielone  poprzez  stronę
                                internetową. Ze względu na dość delikatny charakter pytań wybraną
                                stroną  internetową  jest  Mentimeter,  aby  zapewnić  anonimowość

                                uczestnikom.  Odpowiedzi  można  zobaczyć  i  wyświetlić  w  czasie
                                rzeczywistym, korzystając z funkcji udostępniania ekranu, a następnie
                                wykorzystać je do dalszej dyskusji.


                Odnośniki:   https://www.mentimeter.com do projektowania pytań i formatu
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                https://www.menti.com  (za  pomocą  wygenerowanego  kodu)  do
                                składania odpowiedzi


                                -
                Obraz:
                Audio/Wid
                                -
                eo:








 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18