Page 13 - AAB Learnig material PL
P. 13
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Sesja 2
Oznaki bullyingu
Lodołamacz
Handout/slide 2.1.1
- zebranie informacji od uczestników
Cel:
- przygotowanie uczestników do kolejnej aktywności
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Czas
10 – 15 min.
trwania:
Rozmiar
rekomendacja (limit nieobowiązkowy) 10 – 20 uczestniczących
grupy:
nauczycieli
dostęp do internetu i komputera
Wymagane
narzędzia:
Instrukcje po następujące pytania: „Czy zauważyliście kiedyś nękanie wśród swoich
Po otwarciu sesji prowadzący prosi uczestników, aby odpowiedzieli na
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
krok
uczniów? Jak zdałeś sobie sprawę, że dzieci prześladują/są
kroku:
prześladowane” Odpowiedzi zostaną udzielone poprzez stronę
internetową. Ze względu na dość delikatny charakter pytań wybraną
stroną internetową jest Mentimeter, aby zapewnić anonimowość
uczestnikom. Odpowiedzi można zobaczyć i wyświetlić w czasie
rzeczywistym, korzystając z funkcji udostępniania ekranu, a następnie
wykorzystać je do dalszej dyskusji.
Odnośniki: https://www.mentimeter.com do projektowania pytań i formatu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
https://www.menti.com (za pomocą wygenerowanego kodu) do
składania odpowiedzi
-
Obraz:
Audio/Wid
-
eo:
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu