Page 14 - AAB Learnig material PL
P. 14

art-against-bullying.eu




          art-against-bullying.eu
                                                                                                                          art-against-bullying.eu
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                                                  art-against-bullying.eu


                Dodatkowe  -
                formularze:






                                                        Przemyślenia uczestników
                Handout/slide 2.1.2
                Cel:            -  zebrać  od  uczestników  cechy  charakterystyczne  osoby  znęcającej  się  /
                                prześladowanej
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu

                                - zaangażowanie uczestników w otwartą dyskusję na temat oznak zastraszania

                                10 min.
                Czas
                trwania:


                Rozmiar
                                zalecana (nieobowiązkowa) 10 – 20 participating teachers
                grupy:


                Wymagane
                narzędzia:      komputer, łącze internetowe
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                Instrukcje
                                Po aktywności lodołamacza uczestnicy podejdą do głównego tematu dyskusji.
                                W tym celu otrzymają link Padlet, w którym będą mogli wyrazić swoje opinie
                           po
                krok
                                i spostrzeżenia dotyczące cech osoby znęcającej się i ofiary zastraszania. Padlet
                kroku:
                                będzie miał dwie kolumny zatytułowane „Charakterystyka prześladowców” i
                                „Charakterystyka prześladowanych”. Uczestnicy zostaną poinformowani, że
                                mogą  pisać  pojedyncze  słowa  (przymiotniki,  rzeczowniki  itp.)  lub  krótkie
                                akapity, w zależności od złożoności ich wkładu. Po zebraniu wystarczającej
                                liczby  odpowiedzi  dla  obu  kategorii  (prześladowanych  i  znęcających  się),
                                prowadzący  przeanalizują  uzyskane  odpowiedzi  i  naszkicują  profil  dwóch
                                omawianych kategorii, zgodnie z wypowiedziami uczestników.
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu


                                https://padlet.com/ dla przesyłanie i przeglądanie odpowiedzi
                Odnośniki:

                Obraz:
                                -
                Audio/Wid
                                -
                eo:







 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19