Page 14 - AAB Learnig material PL
P. 14
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
Dodatkowe -
formularze:
Przemyślenia uczestników
Handout/slide 2.1.2
Cel: - zebrać od uczestników cechy charakterystyczne osoby znęcającej się /
prześladowanej
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
- zaangażowanie uczestników w otwartą dyskusję na temat oznak zastraszania
10 min.
Czas
trwania:
Rozmiar
zalecana (nieobowiązkowa) 10 – 20 participating teachers
grupy:
Wymagane
narzędzia: komputer, łącze internetowe
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Instrukcje
Po aktywności lodołamacza uczestnicy podejdą do głównego tematu dyskusji.
W tym celu otrzymają link Padlet, w którym będą mogli wyrazić swoje opinie
po
krok
i spostrzeżenia dotyczące cech osoby znęcającej się i ofiary zastraszania. Padlet
kroku:
będzie miał dwie kolumny zatytułowane „Charakterystyka prześladowców” i
„Charakterystyka prześladowanych”. Uczestnicy zostaną poinformowani, że
mogą pisać pojedyncze słowa (przymiotniki, rzeczowniki itp.) lub krótkie
akapity, w zależności od złożoności ich wkładu. Po zebraniu wystarczającej
liczby odpowiedzi dla obu kategorii (prześladowanych i znęcających się),
prowadzący przeanalizują uzyskane odpowiedzi i naszkicują profil dwóch
omawianych kategorii, zgodnie z wypowiedziami uczestników.
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
https://padlet.com/ dla przesyłanie i przeglądanie odpowiedzi
Odnośniki:
Obraz:
-
Audio/Wid
-
eo:
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu