Page 10 - LCL TK Module II PL
P. 10

local-community-leaders.eu
     local-community-leaders.eu





                                    4.  Na  koniec  ćwiczenia  trener  czyta  Checklistę  1  i  wraz  z

                                    uczestnikami  treningu  sprawdza,  czy  wszystkie  z  podanych  na
                                    liście elementów dobrej komunikacji znajdują się na Sun Charcie.


                Odnośniki:          https://www.lifehack.org/articles/work/10-challenges-leaders-
                                    always-face-and-how-deal-with-them.html


                                    Minieri, J. (2012) Training for Trainers. A Guide to Designing
                                    Interactive Trainings Using Popular Education Techniques. New York:
                                    Research Center for Leadership in Action.
                Grafika:            Grafika 2: Sun chart







     local-community-leaders.eu
                                                                                        local-community-leaders.eu
























                Audio/Wideo:        brak


                Dodatkowe           Check Lista 1
                formularze:
                                    Dobry słuchacz:
     local-community-leaders.eu
                                       ✔  używa gestów niewerbalnych sygnalizujących skupienie na
                                           rozmówcy,

                                       ✔  nie przerywa w trakcie mówienia,
                                       ✔  podsumowuje/parafrazuje wypowiedzi rozmówcy,

                                       ✔  odpowiada na próby kontaktu niezależnie, czy mają miejsce
                                           przez e mail, twarzą w twarz czy telefonicznie,
                                       ✔  powstrzymuje  się  od  udzielania  rad  przed  uzyskaniem
                                           pełnego obrazu sytuacji.                     local-community-leaders.eu



                  This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author, and the European Commission or Fundacja
                  Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained here in.
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15