Page 2 - AAB_Handbook_PL
P. 2
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Project number: 2019-1-PL01-KA201-065722
Contents
4
1. Wprowadzenie (Lider: KCZIA)
2. Rola motywacji do wprowadzania zmian w przeciwdziałaniu agresji i przemocy szkolnej. Dlaczego
należy stawić dziecko w roli eksperta? (Lider: EUROED)
7
3. Opowieści dzieci o nękaniu przedstawione w formie komiksowej
a. Konkurs z perspektywy lokalnej 4
Grecja (LabSTEM)
7
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
7
Zebrane dzieła
7
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
13
14
Hiszpania (MediaCreativa)
14
Konkurs z perspektywy lokalnej
14
Zebrane dzieła
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
b. Rumunia (ULBS)
23
23
Konkurs z perspektywy lokalnej 22
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Zebrane dzieła
23
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
28
c.
31
Bulgaria (ZAT)
Konkurs z perspektywy lokalnej
31
31
Zebrane dzieła
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
42
d. Rumunia (EuroEd)
42
Konkurs z perspektywy lokalnej 41
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Zebrane dzieła
42
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
56
58
UK (Every Child is an Achiever)
59
Konkurs z perspektywy lokalnej
59
Zebrane prace
Czego nauczyliśmy się o bullyingu?
65
Polska (KCZIA)
66
2
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu