Page 4 - LCL TK Module II PL
P. 4
local-community-leaders.eu
SESJA 6
Pomoc w nauczaniu dorosłych local-community-leaders.eu
Cel sesji Zapewnienie wiedzy i umiejętności miękkich pozwalających udoskonalić
metody pracy z dorosłymi uczniami. Tworzenie miłej atmosfery, która sprzyja
rozwojowi.
Dla liderów konieczne jest umożliwienie innym rozwijania swoich mocnych
stron i talentów. Jeśli ktoś nie jest wyszkolonym nauczycielem, wspieranie
innych osób w procesie uczenia się może wydawać się trudne. Chociaż uczenie
się jest procesem naturalnym, można je wspierać, tworząc sprzyjające nauce
środowisko.
Opis aktywności Opis aktywności
local-community-leaders.eu
Pierwsze ćwiczenie będzie służyć jako wprowadzenie do tematu sesji.
Trenerzy zapraszają uczestników do pracy nad wspólną definicją procesu
uczenia się.
Uczestnicy dowiedzą na czym polega celowy proces uczenia się.
Uczestnicy nauczą się, jak przenieść nowe umiejętności do życia codziennego.
Na koniec lider podsumuje to czego nauczyli się podczas sesji i poprosi ich o
ocenienie procesu treningowego.
Handout 6.1 – Witamy
Proponowany czas: 20 minut local-community-leaders.eu
Handout 6.2 –Tworzenie produktywnej atmosfery
Proponowany czas: 2 godziny
Handout 6.3 – Zasady nauczania
Proponowany czas: 1 godzina
Handout 6.4 – Wnioski na temat sesji treningowej
Proponowany czas: 50 minut
Handout 6.5 – Ewaluacja
Proponowany czas: 20 minut
Czas trwania 4:30 godziny (zrób przerwę po części 2)
Narzędzia i
local-community-leaders.eu
materiały flipchart, markery, rzutnik, ekran, drewniane lub kartonowe litery, kartki
papieru, długopisy, handouty do rozdania
local-community-leaders.eu
This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author, and the European Commission or Fundacja
Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained here in.