Page 11 - ZESTAW STANDARDÓW DLA NAUCZYCIELA-LIDERA
P. 11

Ustanawianie, zarządzanie, monitorowanie podejmowanie czynności, które mają na celu  teachers-leaders.eu
 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu






        Promowanie wizji i misji szkoły:

             
                 wypełnienie misji szkoły.

                Zarządzanie polityką wewnętrzną i zewnętrzną, tak aby szkoła zbliżała się do osiągnięcia
             i zasobów niemonetarnych:  teachers-leaders.eu
 teachers-leaders.eu                                                                                           teachers-leaders.eu
                 wyznaczonych celów.
        Pomoc w zarządzaniu personelem:
                 Strategiczne zarządzanie zasobami kadrowymi, powierzanie  nauczycielom obowiązków, które
             
                 optymalizują ich umiejętności zawodowe w celu zaspokojenia potrzeb edukacyjnych każdego
                 ucznia.
        Pomoc w doskonaleniu jakości szkoły poprzez korzystanie z funduszy



                Odpowiedzialne zarządzanie zasobami pieniężnymi i niemonetarnych szkoły, zaangażowanie w
                 skuteczne praktyki zarządzania budżetem i rachunkowością.
 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu                                     teachers-leaders.eu
        Wykorzystywanie nowoczesnych technologii:

                 Stosowanie technologii w celu poprawy jakości i wydajności podejmowanych działań.
             
                 Zarządzanie szkolną bazą danych.
             
                 Usprawnienie komunikacji.
             
        Dobra znajomość zasad i polityki szkoły:

                 Znajomość, przestrzeganie i pomaganie społeczności szkolnej w zrozumieniu przepisów, praw, zasad
             
                 aby promować sukces uczniów.
        Utrzymywanie przyjaznej atmsofery:
 teachers-leaders.eu                                   teachers-leaders.eu                                     teachers-leaders.eu
                 Lider-nauczyciel musi umieć współpracować z administracją szkoły, aby pozytywnie wpływać na
             
                 kulturę i atmosferę w szkole.
                 Dyrektorzy i liderzy nauczycieli powinni wspierać się nawzajem w swojej pracy.
             
                 Opracowanie i zarządzanie systemem sprawiedliwego traktowania, który obowiązuje uczniów,
             
                 pracowników szkoły, rodziców i w społeczności lokalnej.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16