Page 3 - AAB_Handbook_PL
P. 3

art-against-bullying.eu
 art-against-bullying.eu

                                                                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu

 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                         3.1.1. Specyficzne dla wieku sygnały bycia ofiarą bullyingu
                                                                                                     39
                         3.1.2. Czynniki ryzyka zostania ofiarą lub sprawcą
                                                                                                     42
                                                                                                     43
                         3.1.3. Rodzaje zachowań związanych z bullyingiem
                                                                                                     50
                         3.1.4. Kontekst szkolny, poziom ryzyka w klasie i środowisko domowe
                         3.1.5. Bullying: Podobieństwa i różnice międzypłciowe
                                                                                                     51
                      3.2. Cyberbullying
                                                                                                     55
                  Rady i rekomendacje dla nauczycieli
                                                                                                     58
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                  Literatura cytowana:
                                                                                                     63
                  Rozdział 4: Bullying: praca ze sprawcami, ofiarami i obserwatorami
                                                                                                     66
                      4.1. Jak rozmawiać z dziećmi na temat bullyingu
                                                                                                     66
                         4.1.1. Rozwijanie pozytywnej relacji uczeń-nauczyciel
                                                                                                     68
                         4.1.2. Dlaczego bullying często nie jest zgłaszany i co powinno się zrobić, aby to
                                                                                                     69
                         zmienić
                         4.1.3. Jaka jest rola obserwatora w zapobieganiu zjawiska bullyingu

                                                                                                     75
                         4.1.4.   Co powiedzieć do sprawcy i ofiary: Rozmowa z dzieckiem
                                                                                                     76
                         4.1.5.   Zasady efektywnej komunikacji w klasie                             71
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                                                                                     78
                  Rady i rekomendacje dla nauczycieli
                  Literatura cytowana
                                                                                                     79
                  Rozdział 5: Sztuki kreatywne: plastyka, literatura, teatr i muzyka w działaniach
                  antybullyingowych
                                                                                                     79
                      5.1. Sztuki wizualne
                                                                                                     83
                         5.1.1. Sztuki plastyczne przeciwko przemocy

                                                                                                     89
                         5.1.2. Papiernictwo - Warsztaty kreatywne
                         5.1.3. Fotografia                                                           83
                                                                                                     94
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                                                                                     96
                         5.1.4. Animacja poklatkowa
                         5.1.5.  Komiksy
                                                                                                    101
                                                                                                    103
                      5.2. Kreatywne pisanie
                                                                                                    103
                         5.2.1. Proza i poezja przeciwko przemocy
                         5.2.2. Techniki prowadzenia dyskusji
                                                                                                    106
                      5.3. Sztuki performatywne
                                                                                                    109
                                    This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author,
                  and the European Commission or Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which
                  may be made of the information contained herein.   3
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
   1   2   3   4   5   6   7   8