Page 4 - AAB_Handbook_PL
P. 4

art-against-bullying.eu
 art-against-bullying.eu

                                                                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu

 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                         5.3.1. Wykorzystanie dramy w celu rozwiązywania konfliktu
                                                                                                    109
                         5.3.2. Warsztaty teatralne w szkole - edukacyjny kontekst dla
                         rozpowszechnienia świadomości na temat bullyingu i możliwych działań
                                                                                                    113
                         prewencyjnych
                         5.3.3. Taniec jako narzędzie do  wykorzystania przeciwko przemocy szkolnej
                                                                                                    117

                      5.4. Wykorzystanie muzyki
                                                                                                    123
                         5.4.1. Wpływ muzyki na społeczeństwo - To (nie są) stare dzieje
                                                                                                    123
                         5.4.2. Eurhythmics –Uczenie się społeczne poprzez dźwięk, tworzenie i ruch 125
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                                                                                                    127
                         5.4.3. Wykorzystanie muzyki jako narzędzia do zwalczania bullyingu
                         5.4.5. “Powiedz „nie” przemocy. Powiedz „tak” muzyce”
                                                                                                    135
                                                                                                    136
                      5.5. Sztuka kulinarna
                         5.5.1. Czym jest sztuka kulinarna
                                                                                                    136
                         5.5.2. Sztuka kulinarna jako forma terapii
                                                                                                    137
                      5.6. Rady i rekomendacje dla nauczycieli
                                                                                                    145
                                                                                                    150
                  Literatura cytowana
                                                                                                    154
                  Rozdział 6: Dobre praktyki
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                      Hiszpania
                                                                                                    154
                                                                                                    164
                      Rumunia
                      Polska
                                                                                                    184
                      Grecja
                                                                                                    192
                      Bułgaria
                                                                                                    199
                      Wielka Brytania

                  Załącznik 1: Statystyki na temat bullyingu w szkole – stan globalny i sytuacja w
                                                                                                    225
                  wybranych krajach                                                                 214
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
                  Literatura cytowana
                                                                                                    234











                                    This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author,
                  and the European Commission or Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which
                  may be made of the information contained herein.   4
 art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu                  art-against-bullying.eu                                 art-against-bullying.eu
   1   2   3   4   5   6   7   8   9