Page 4 - AAB_Handbook_PL
P. 4
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
5.3.1. Wykorzystanie dramy w celu rozwiązywania konfliktu
109
5.3.2. Warsztaty teatralne w szkole - edukacyjny kontekst dla
rozpowszechnienia świadomości na temat bullyingu i możliwych działań
113
prewencyjnych
5.3.3. Taniec jako narzędzie do wykorzystania przeciwko przemocy szkolnej
117
5.4. Wykorzystanie muzyki
123
5.4.1. Wpływ muzyki na społeczeństwo - To (nie są) stare dzieje
123
5.4.2. Eurhythmics –Uczenie się społeczne poprzez dźwięk, tworzenie i ruch 125
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
127
5.4.3. Wykorzystanie muzyki jako narzędzia do zwalczania bullyingu
5.4.5. “Powiedz „nie” przemocy. Powiedz „tak” muzyce”
135
136
5.5. Sztuka kulinarna
5.5.1. Czym jest sztuka kulinarna
136
5.5.2. Sztuka kulinarna jako forma terapii
137
5.6. Rady i rekomendacje dla nauczycieli
145
150
Literatura cytowana
154
Rozdział 6: Dobre praktyki
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Hiszpania
154
164
Rumunia
Polska
184
Grecja
192
Bułgaria
199
Wielka Brytania
Załącznik 1: Statystyki na temat bullyingu w szkole – stan globalny i sytuacja w
225
wybranych krajach 214
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu
Literatura cytowana
234
This project has been funded with the support from the European Union. This publication reflects the views only of the author,
and the European Commission or Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland cannot be held responsible for any use which
may be made of the information contained herein. 4
art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu art-against-bullying.eu