Page 15 - Handbook_PL
P. 15
teachers-leaders.eu krótko teachers-leaders.eu
długo
3. Martwię się o
kwestie terminowe:
4. Moje cele są ustalne w natychmiastową "inner theatre"
teachers-leaders.eu kontroluje teachers-leaders.eu
potrzebę
oparciu:
"Dlaczego?”
5. Zawsze pytam:
"Jak?"
autorytet
6. Moje stanowisko
charyzma
legitymizuje:
7. Podczas działania z
innymi: trudna pobudzam do
działania
teachers-leaders.eu logicznego intuicji
teachers-leaders.eu
prosta
8. Komunikacja jest dla mnie:
9. Podczas podejmowania
decyzji zazwyczaj używam: myślenia
10. Moim zmartwienia
społecznych i
odnoszą sie do: organizacji kontaktów
organizacji
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
Jeśli więcej twoich odpowiedzi znajduje się w kolumnnie B, oznacza to, że chylisz
się ku byciu przywódcą. Jeśli większość z nich znajduje się w kolumnie A, oznacza
to, że jesteś menedżerem. Jeśli zdarzyło Ci się kilka razy, że nie wiedziałeś, co
zaznaczyć ponieważ obydwie odpowiedzi do ciebie pasowały to znaczy, że
posiadasz cechy zarówno menadżera jak i przywódcy. W takiej sytuacji istnieje
możliwość wniesienia jeszcze ważniejszego wkładu w dobry rozwój Twojej
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu
organizacji.
teachers-leaders.eu teachers-leaders.eu